Never apologize for what you feel, it’s like saying sorry for being real



Usch, varför måste jag vara så trött för? Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig eller hur mycket jag får sova, är ändå så otroligt trött, någon som vet varför? Medans de andra är i gymmet så sitter jag här i skolan och skriver lite, provade att gymma lite men har lite ont i huvudet och så har jag inte fått i mig någon frukost så magen värker lite, men lite bål + lite armar hann jag iallafall med innan det blev för jobbigt. Önskar er en superbra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

tack söta du :)

Jo men tack de är fint ! hur är de sj? <3

2012-04-24 @ 11:29:09
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0