Snart är det FREDAG

Nationella imorgon och jag känner att det bara är en stor suck inom mig, jag orkar inte och har lust att bara stanna hemma imorgon och skita i det, men självklart så kan jag inte det och jag kommer åka dit och göra mitt bästa, men känslan finns ändå där. Det är uppsatsskrivningen i svenska b så vi kommer sitta och skriva i några timmar, men skönt att vi får skriva på datorn i alla fall, tur det.

Sitter nu och kollar på pojkvännens handbollsträning medans jag skriver hära och ska försöka plugga lite, men idag går det inte så bra. Är så otroligt taggad till på fredag så det finns inte! Måste också bestämma mig vad jag ska ha på mig! Något förslag?

  
Den här kanske känns lite för fin? Och att ha den när man går ut? Nä, denna blir det nog inte, men sjukt fin är den iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0