En bra dag!

Det känns så skönt att vara klart med allting i skolan, så att man slipper ha några rester kvar. Det ända jag har kvar är en redovisning imorgon. Men har lite saker att göra utanför skolan. Måste handla julklappar, ska jobba, spela matcher, fika med Emma, åka pulka med en annan Emma, ta fina vinterbilder, julafton och nyår. Men det är roliga saker jag har att se fram emot så det är bra, sen kommer det säkert komma upp massa andra saker att göra också, men det tycker jag om. Jag hatar att sitta still, vill alltid göra något, har alltid varit sån. Love!

 


Vi tre, det är så det ska vara! Jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

heej, fin blogg! jag har just startat en ny blogg, så det skulle betyda mycket om du kunde kika in och kanske säga vad du tycker? :) tack! kram

2012-12-13 @ 17:35:37
URL: http://sofiegraden.blogg.se
Postat av: Princis

Jag älskar er, snart är jag hemma igen! <3

2012-12-13 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0