Måndag

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp hela helgen så har inte haft tid. I fredags var det födelsedagsfirande då Linnea har fyllt 18 och kvällen var riktigt lyckad, fyfan vad kul jag hade. Dansade hela kvällen med massa fina människor. På lördagen firade vi min mamma och min syster och på lördagen hade älskling match som jag tittade på. Måndag nu igen och ännu en vecka med praktik. Hoppas ni har haft en bra helg! Bilder från min helg kommer upp i veckan, jag lovar. :)

 
haha många tror att jag och min syster är tvillingar, men hon är 23 år och jag är 17. ;)  


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: varsågod, vad ska du göra imon då på alla hjärtans dag? :)

2012-02-13 @ 18:53:27
URL: http://johannalives.blogg.se/
Postat av: frida Nyburg

Hej gumman:)



Jo min helg har varit helt ok.

I fredags kollade jag ju på Antons match, i lördags tog jag det lungt sen hade jag match på kvällen och i söndags åkte jag till Gnesta och firade Anton med hans pappas familj:)

Hur har din helg varit?



kram Frida

2012-02-13 @ 18:57:14
URL: http://fridanyburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0