År 2011 del 1 ♥

Januari:
  
Jag hittar inte så mycket om vad jag gjorde i januari, det jag minns är att jag jobbade med laget på Stockholm Winter Games, vilket var riktigt kul. Jag älskar mitt lag! Jag inledde även året med att festa med några tjejer från min gamla skola, riktigt kul! Det var även nu som mina vader började krångla, fick gå på kryckor.

Februari:
  
Vann DM guld, var med älskling, umgicks med bästis, firade hennes 17 års dag med tårta, längtade tillbaka till jersey galet mycket och som jag gör fortfarande. Det var en resa som är helt oförglömlig. Köpte mina älskade kilklackar som jag hade letat runt efter extremt länge, tillslut var dem mina! Hängde med underbara människor, bowlade, hade filmkvällar och fikade. Innebandyn tog upp mycket tid, men det gjorde inte mig något.  

Mars:
 
Längtade tillbaka till Jersey, gick i skolan, klagade på psykologin, tränade, umgicks med kompisar, familj och pojkvän. Jag skrev om att jag ville bli polis och det vill jag fortfarande. Försökte börja med att äta frukost, vilket gick rätt så bra och nu äter jag det ibland. Hängde runt med Julia i liljeholmen, shoppade massa små saker som känns helt onödigt nu. Bytte även bloggportal, men där blev jag inte långvarig haha. Hade även tjejmiddag med fina tjejer!
 
April:
  
Jag började april månad med att fira mig och min bästis. Vi hade 17 års partaj och gud vad lyckat det blev och jag det det så grymt kul! Jag och älskling firade även 1 år och lagade mat, bowlade och hyrde film. Så himla mysigt. Jag och fina Amanda fyllde sedan 17 år gamla den 27 och eftersom jag gick i skolan den dagen så gick vi och köpte glass. Efter födelsedagen så drog jag med mig Jonna på lite shopping och var på tjejmiddag. April var en riktig härlig månad.

Maj:
  
Jag var på min första arbetsintervju, hängde mycket på rytmus och med alla estetare, längtade efter jersey ännu mer, satt i solen på rasterna med fina vänner, hade överraskningsmiddag för Emma, var på lagmidag, ändrade om i rummet, firade älsklings 18 års dag, ritade en serie på svenskan och jag var på statslags breddläger. Innebandy säsongen var slut och försäsongen började.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0