IT'S FRIDAY BABY

Hejhopp! Inte en så solig dag idag, men det har ändå varit varmt i luften så endast solen som gått och gömt sig. Har spenderat dagen med Jonna och pratat, spelat wii och just nu bestämmer vi oss för vad vi ska ha på oss ikväll, vi ska till Sommar med några vänner, ska bli riktigt kul och det var ett tag sen man var ute. Jag ska ha på mig mina nya svarta shorts från bikbok och till dem ska jag ha en typ persikofärgad tröja med lite spets på, svårt att förklara, men supersnyggt, men jag får inte glömma det bästa och det är converse, vilket är det absolut bästa att ha på sig en kväll på stan, bekvämt och man får inte ont i fötterna, perfa! 
 
 
Ha en toppen dag & kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0