LOVE SUMMER

Hejsan! Igår var det först en dag på stan med fina Fanny, vi tog en promenad i det fina vädret och bara hade det mys, det finns så många olika typer av människor och vissa är mer specialla än andra haha, jag tror du vet vem jag menar Fanny, haha. Runt tre rörde jag mig mot mammas jobb för att hämta kvittot till min iphone som ska in på lagning för att det inte går att ringa till eller från den :( sen  åkte jag till handen för att möta upp älskling, sebbe och emma för att åka och bowla. Kom tvåa första rundan, men när vi räknat ihop alla rundor så kom jag näst sist haha. Efter det blev det käk och sen bio, vi såg den där filmen med hon svensken i, hon som är med i män som hatar kvinnor, äcklig film ska jag säga. Sen var det bara raka vägen hem och sova, var helt slut, men hade en grym dag igår.
Nej nu måste jag ut och ta vara på solen ännu mer, hoppas ni får en grym dag! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0