FREDAG

Nu har jag fått blogg.se nya uppdatering och jag kan säga att jag tycker om den, jag hittar inte allting än men det lär jag mig med tiden. Idag har jag tagit mina saker från pappa till mamma och har påbörjat min packning lite, men jag tycker det är så svårt att packa, gör inte ni det? Aja, när mamma kommer hem ska vi åka hem till pojken min för att hämta luftmadrassen som jag ska låna så slipper jag sova på golvet i en vecka, haha! :)

Det ska bli så otroligt kul att åka iväg och vara ledare. Jag ska ha hand om Uppland F98 och leda dom under en vecka och finnas där för dom och göra allt som en lagledare gör. Det ska bli väldigt kul och en erfarenhet jag kommer ha med mig i livet. Jag är nervös, men taggad! :)


Den första bilden som togs på mig och min pojkvän, 2 år sen!


Kommentarer
Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, ja allt bara bra. ^^

2012-06-15 @ 15:56:45
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se
Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, just nu har jag just haft lite kul där ute ;) själv?

2012-06-15 @ 20:56:49
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0