Falun nästa

Godmorgon! Har precis köpt en macka och yoghurt i caféterian(min frukost) och ska fortsätta skriva på den absolut sista uppgiften i denna kurs, rehabilitering & habilitering. Så ska bli klar med den så fort jag kan och sen är det över! Efter skolan blir det full rulle, ska först förbi mamma och ta in posten eftersom att hon är i Turkiet nu, efter det springer jag hem till pappa för att duscha samt packa väskan inför imorgon då jag och bästa laget åker till FAAALUN! Kommer bli galet kul som alltid med världens bästa lag. Och ikväll sover jag hos finaste Fanny. Juste, jag måste också hinna med att ladda ner musik till mobilen. Mycket som ska göras. PUSS!
 
Hoppas ni får en kanon onsdag och en toppen långhelg!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2012-05-16 @ 10:49:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0