BÄSTA BÄSTA SHM! <3

Det är så svårt att få ner i ord,lalla känslor, all glädje och alla tankar! Torsdag, fredag och lördag jobbade jag med laget utanför friends arena och hjälpa folk hitta rätt osv. när konserten började fick vi gå in och kolla på Swedish House Mafia. Jag är så otroligt glad och tacksam att jag fick vara en av dom som fick den här chansen. Få betalt och sen få gå på konserten.
 
Glädje, skratt, sång, dans, njöt, hoppade, skrek, minne för livet. Dessa är bara några av de ord jag lyckas får ned i bloggen, en obeskivlig känsla och jag njöt hela kvällen och fick spendera dessa tre kvällar med underbara människor. LYCKA!
 
photo
 
photo
 
photo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0