Helgen som varit.

Gokväll! Har haft fullt upp hela helgen. I fredags var jag ute, i lördags hjälpte jag till på damernas match och sen hade jag myskväll med pappa och min pojkvän, vi spelade lite fifa och åt gott. Idag har jag spelat två matcher, en förlust och en vinst, två utvisningar och en assist från min sida, sen kom jag hem från Jonna för 40 minuter sen, där jag var med henne och Fanny, vi fixade med våran konsert! Min helg har varit riktigt bra och härligt. Jag har fått umgås med mina underbara vänner, pappa, pojkvän och göra det jag älskar, att spela innebandy.
 
Har ingen bra bild från helgen, men bjuder på en riktigt fin bild på mig och min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0