Kommer tillbaka

Nu börjar jag om på nytt här. Jag ska få designen fixad av en snäll tjej och då kommer jag finna ännu mer glädje i att blogga, det blir också mycket roligare. Plus att jag ska börja fotografera ännu mer med min systemkamera!
 
Vad har då hänt/händer i mitt liv? Jo jag har projektarbete med Jonna, vi ska göra en välgörenhetskonsert för MinStoraDag och skänka alla pengar till dem. Datum och lokal är klart, kommer med mer info när det är helt klart! Studentmössan är beställd och urläcker, studentskivan är bokad och första delen är betald, skolan rullar på som vanligt och på lördag är det seriepremiär med innebandyn. Utöver detta umgås jag med mina vänner, familj och pojkvän så mycket som jag hinner. Men det är bara kul när det händer mycket. Så det är lite om vad som hänt och vad som händer i mitt liv just nu. Jag hoppas att gamla läsare stannar kvar och att nya hittar hit. PUSS!
 

Bild från i lördags innan jag började fixa mig, skulle ut med brudarna. Bilder från den kvällen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0