Blir galen på all denna snö!

Snö..Kan inte den äckliga snön försvinna! Det är kallt och blött. Vill ha vår och sommar nu! Imorse när jag vaknade ville jag bara gå och lägga mig igen, brevid min underbara. Men inte, jag tog mig upp och gjorde mig i ordning, tog sedan bussen till gullmars och sen vidare till hornstull. Väl på jobbet pratade jag med min chef, fixade lite inloggningar och så pratade jag med en annan på jobbet om mina tider. Har fått några extra helger att jobba på så det är kul. Cash is kiiiiiing! Haha. Är i skolan nu och ska snart börja första lektionen. Efter skolan ska jag till gymmet och sen kommer pojkvännen till mig. Mys. Ikväll ska jag också skypea med fina Fanny. En bra dag!
 
photo #noomnoom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0