GRATTIS MATILDA!

photo
 
GODMORGON! Igårkväll var jag som sagt hos Matilda ett tag för att fira att hon fyllt 18 år! Åt lite och satt och pratade med alla som var där och runt 22.00 åkte jag och Emma hem för vi skulle upp v id 06.00 nästa morgon för match. Vi åkte hem till mig, åt lite till haha och sedan la vi oss och kollade på film, men ingen orkade kolla klart så vi stängde av och somnade. 06.00 imorse gick vi upp, men jag bestämde mig sen för att inte följa med (skulle ändå inte spela) för att jag behövde sova och vill passa på att sova innan veckan börjar igen då jag börjar kl. 08.00 varje morgon. Så jag låg kvar i sängen medan Emma fixade i ordning sig och sen åkte på match och jag gick och la mig igen.
 
Nu sitter jag och äter frukost och kollar på tv. Idag blir det en slapp söndag för att samla energi till morgondagen och resten av veckan. Om en tag ska jag åka till min pojkvän också, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0