Healthy food it is

Jag & min pojkvän har som nyårslöfte att varken äta chips eller godis, läsk får vi dricka max två glas på fre/lör. Vi vill inte gå på för hårt i början för då är det lätt att man faller tillbaka. Så vi har nu varit utan chips och godis i 2 veckor och det känns faktiskt bra. Men sen är jag ändå glad att jag har det här förbudet, för då äter jag mer frukt och grönsaker med dip. Sitter jag och äter massa godis och chips så får jag en klump i magen efteråt och känner mig väldigt tung, men det slipper jag nu. Istället känner jag mig lätt även om jag ätit mig mätt. +++++++ till nyttig mat :)
 
Frukt och grönsaker är också så mycket godare än godis och chips, och det ser så mycket godare och friskare ut. Tycker inte ni det också?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0