Mys Söndag


Spelade två matcher igår, en förlorade vi och en spelade vi lika. Men det gick ändå väldigt bra för mig och laget spelade riktigt bra, speciellt andra matchen. Riktigt kul att se! Det tråkiga är att jag fick en tackling in i sargen så att sargen gick upp och kanten träffade mitt knä. Så nu kan jag knappt gå på det, haltar fram och kan inte böja på det. Så det blir nog kryckor till skolan imorgon... :( Hela dagen idag har jag och min älskling tittat på film, spelat wordfeud och drawsomething till varandra och bara myst. Nu har jag åkt iväg på match, sen kommer han tillbaka hit och då blir det tacosmys med han och mamma! Mys söndag! PUSS. :)
 
 
Gjorde världens godaste smoothie igår! Endast banan och hallon :)
 
photo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0