År 2011 del 2 ♥

Juni:
  
Nu hade fysen och försäsongen dragit igång på allvar, fick sommarlov, kollade handboll och firade midsommar i granfjärden. Köpte min älskade klädhängare som står så fint i mitt rum nu och håller mitt rum mycket renare än vad det varit tidigare. För nu har jag någonstans att göra av alla min kläder haha. Hängde vid stranden, solade, badade, planerade och hade det så sjukt bra. Jag och mamma bokade även vår resa till Turkiet!

Juli:
  
Började packa inför Turkiet, hängde med fina vänner, tränade,  spelade fifa, släktmiddag, vad på emmas land och hade det grymt bra, var i Turkiet och hade det sjukt bra. Min sommar var så härlig!  Jag var även denna sommar i härliga Malmköping.

Augusti:
  
Provade på zumba för första gången och gud vad kul det var, måste  göras om! Spelade minigolf, var på grönalund, var med vännerna, pojkvännen, familjen och tränade. Bytte även bloggportal som jag har gjort sjuttioelva gånger typ. Haha. I slutet av månaden började jag även 2an på gymnasiet.

September:
Finns inte mycket om vad jag gjorde då. Eftersom jag aldrig kan bestämma mig vilken portal jag ska blogga ifrån så försvinner vissa månader och hamnar huller om buller. Men jag kan tänka mig att det ungefär såg ut såhär denna månad: Skola, älskling, innebandy, kompisar. Men jag gillar det.

Oktober:
 IMG_1016 
Hade SM steg 1 som inte gick så jättebra, var sjukt men spelade ändå. Köpte en ny vinterjacka på barkarby outlet som jag har bott i denna vinter, för det har varit så sjukt kallt och jag har jättelätt för att frysa. Sov mycket hos älskling och skolan rullade på som vanligt och det kändes som vi hade sjukt mycket att göra.

November:
20111128-102852
  20111128-102840
Hade fystester med skolan, gick helt okej. Pappa flyttade in i sin nya lägenhet, även han bor nära tunnelbanan och skolan så det är skönt. Var på 20 årsfest (maskerad och var utklädd till kizz). Skrev min önskelista och suktade efter jeffery campbell skor. Dom ska bli mina.  

December:
20111216-143223.jpg 20111226-160129.jpg 20120102-233156.jpg 20120102-233133.jpg
Det var sjukt mycket i skolan och prov/inlämningar varje vecka, men jag köttade på. Kände mig stressa, försökte hinna med allt. Sen skulle julklappar handlas in, slå in dem och gud vad nöjd jag blev. Firade julafton med underbara släkten och nyår med mamma och klas familj, supermys. Jag han även med två turer till mellandagsrean och fick med mig fina fynd hem, älskar shopping!! Sedan augusti har jag också jobbat vilket var kul i början, men desto mer jag jobbade där ju jobbigare blev det. Stressen ökade och tillslut blev det för mycket. Det var inte kul och jag fick sluta. Jag känner nu att det verkligen var klokt gjort av mig.

December var en jobbig månad, då min gammelmorfar gick bort. 98,5 år blev han, vilket kämpe. ♥ 

2011 var ett bra år med både med och motgångar. Jag hoppas 2012 blir ännu bättre  och med ännu fler minnen. Denna sommar ska jag resa och göra så mycket jag bara kan. Det blir ju mitt sista sommarlov. Shit, 1 och ett halvt år bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0