FAN..Jag har börjat med vinterjackan för tidigt.

Jag kommer frysa ihjäl i vinter, vet ni varför? För jag har redan börjat använda min vinterjacka, för det är så fruktansvärt kallt ute och speciellt på morgonen..Så vad ska jag ha i vinter då det blir ännu kallare? Jag kan ju inte ha tusen olika tjocktröjor under vinterjackan. Antingen får jag gå så eller stå ut med skinnjackan ett tag till. Någon med samma problem som mig?
 
Fysträningen ikväll gick bra, körde på med mina övningar för vaderna och styrka på det. Imorgon är det sista dagen på praktiken i Kunskapsskolan, kommer sakna alla väldigt mycket, trivs så otroligt bra med både eleverna och lärarna. Jag tror att läraryrket kommer passa mig riktigt bra!
 

Falun 2009 tror jag, haha. Jag älskar dig bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0