26 underbara månader!

 Har inte träffat min fina pojkvän på en vecka och ännu en vecka ska det bli utan honom, saknar han så mycket och idag har vi varit tillsammans i 26 månader och min kärlek till honom blir bara starkare och starkare!
 
Imorgon åker jag till Karlstad (Hammarö) och en till vecka på selected player läger, fast denna gång som deltagare själv. Ni som inte vet så är selected player ett läger ett elitläger och för utvalda spelare, så det ska bli väldigt kul att få åka dit. Vi 94/95 tjejer är för få så där har de slagit ihop alla regioner till ett lag, men det är alltid kul att lära känna människor från andra delar av Sverige. Min packning är iallafall klar nu, har bara ett par mjukisbyxor som hänger på tork men de packar jag ner imorgon. PUSS!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är :D all lycka!

2012-06-24 @ 12:56:52
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0