Det går bra nu, kompis det går bra nu

GODMORGON! Sov kanon bra inatt brevid min älskling, så mysigt att somna och vakna upp brevid honom. Är så lycklig! Annars då? Jo, foten har blivit mycket bättre, men haltar fortfarande så kryckorna behövs ibland, men försöker använda dem så lite som möjligt. Har specialidrott nu egentligen, men ska plugga med annat istället eftersom jag tyvärr inte kan vara med. Men det är ändå okej för har massa plugg som jag måste bli klar med och lämna in. Jag önskar er alla en superfin tisdag. PUSS! :)

Kan meddela att i söndagskväll vann mitt älskade lag över Bele barkarby i kvartsfinalen så vi är nu vidare till semifinal. Grymt tjejer!


Ta mig tillbaka till Jersey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0