MÅL 2013

Alla andra år har jag tänkt direkt "I år ska jag bli hälsosammare och blablabla", men i år kommer jag har lite annorlundare för att bli starkare som person. Självklart kommer jag ha det där att bli hälsosammare också, tillexempel så har jag och min pojkvän godis & chips förbud samt att vi bara får dricka två glas läsk på fredag & lördag om vi vill (läsken kunde vi inte sluta med helt hehe). Jag har även börjat gymma för att fixa min skador och få en slankare kropp.
 
Men det jag ska lägga mest fokus på är:
 
* Vara den jag är till 100%. De som finns där och accepterar det är äkta vänner.
* Stå upp för mig själv mer och inte vara för snäll.
* Vara mer EKONOMISK! Inte lägga pengar på onödiga saker och spara mer pengar. För i påsk åker jag till London med mamma och syster, sen vill jag gärna resa i sommar också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0