YOU ARE UNIQUE

photo photo   
 
Det är intressant, men samtidigt läskigt hur man själv och andra kan förändras på bara ett år. Men jag är glad och kan stolt säga att jag har förändrats åt det bra hållet. Jag har blivit starkare och säkrare i mig själv. Jag accepterar min kropp och utseende som den är bättre och jag är den jag är. Jag vet vilka mina sanna vänner är och det är dem som jag håller nära. Det är dem som får fram det bästa i mig. Med dem kan jag verkligen vara mig själv. Jag kan stolt säga att jag är glad att jag är den jag är idag, jag är glad att jag har förändrats åt det här hållet. Jag är bra som jag är och kom ihåg, det är du också! Alla är unika på sitt sätt och man ska acceptera det man har och istället för att gå runt och klaga så ovandla det negativa till något positivt. Man har alltid någonting någon annan vill ha, så framhäv det. Jag, du, han, hon, ni, dem. Alla är bra som man är! LOVE!

Kommentarer
Postat av: Princis

Vackra fina Lina, du är en sån sjukt härlig tjej som alltid kan få en att le! Jag älskar och saknar dig! ❤

2012-12-24 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0