Hur jag söker jobb


Fick en frågan om hur jag gör när jag söker jobb. När jag söker jobb så både mejlar jag och skickar in mitt CV. Nu senaste gången så hade jag skrivit ut mitt CV på papper och gått runt och frågat om jobb + delat ut CVt om de sagt ja. Vissa ställen kunde man inte lämna till utan de sa att man skulle skriva på deras hemsida. Så det är bara fråga dem i butiken/stället där du söker. Sen är det bara att vänta och se om man får svar.

Tror det är mellan 16 - 18 år som man kan söka sommarjobb via kommunen också, så prova det!


Kommentarer
Postat av: Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt fin söndag :)!

2012-05-06 @ 15:41:40
URL: http://exoticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0