A perfect day!

ÅH vilken perfekt dag! Behövde inte gå lektionen imorse så låg och solade från 10 till 12 hemma hos älskling, sen hämtade Epa upp mig och så åkte vi till nacka strand för att gå på GANTS utförsäljning och fick med mig en tröja hem. Sen åkte vi hem till mig, lagade amerikanska pannkakor som satt fint i magen och efter lite snack och så på balkongen tog vi bilen till Tullinge där vi träffade Linnéa och handlade grillmat till kvällen och senare hem till Fanny för att fixa allting. När det var klart tog vi våra saker och åkte till Stendal där vi var ett gäng och grillade, spelade fotboll, badade (ÅRETS FÖRSTA DOPP), lyssnade på musik, pratade och runt 22.00 åkte vi hem till andra Emma och spelade poker och fifa. Nu ligger jag i sängen och är helt slut efter denna dag, men det har varit kanon. Lite färg har man fått också, kanon bra ju!


Underbara vänner & en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: fatbardha

sv; åh va kul, hur gick det? :)

2012-05-26 @ 10:02:40
URL: http://fatbardhas.blogg.se/
Postat av: fatbardha

sv; härligt! grattis :)

2012-05-26 @ 10:28:39
URL: http://fatbardhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0