140 dagar kvar

Jag kommer att bära en vit klänning på min student (har inte hitta någon ännu) och till det vill jag har ett par klackskor i någon härlig färg och eftersom att blått är min favoritfärg så ska jag försöka hitta ett par i blått, som skorna här ovanför. Jag älskar även rosa och glitter så ska kika lite på det också, men framför allt i blått! :)  
 
Om 140 dagar tar jag studenten och jag kan inte fatta att det snart är min tur, kan inte fatta att jag snart tar det där steget ut i vuxenlivet, för jag känner mig inte speciellt vuxen haha. Det ska bli skönt att ta studenten, men det är samtidigt väldigt läskigt. För att gå i skolan är någonting jag har gjort i hela mitt liv och det är en rutin jag har i livet. Så att bryta den rutinen och att lämna alla i klassen kommer vara väldigt svårt, för jag trivs så bra i min klass, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0