FREDAG

 Halloj! Fredag idag och idag är jag pigg och glad även fast det blev en tidig morgon. Var med på engelska lektioner idag med och jag känner mer och mer varje dag att det är det här jag vill arbeta med i framtiden. Barn i den här ålder är så inspirerande och de vill verkligen lära sig. Riktigt kul! Men det är så galet skönt att det är fredag idag. Sover hos älskling ikväll, men ska först förbi mamma och hämta kryckor för min pojkvän har skadat sig i foten så han behöver låna dem (stackare), sen ska jag till pappa för att hämta lite saker till imorgon och sen åker jag till Klas.
 
I helgen blir det inga matcher för mig på grund av mitt knä, men ska dit och titta iallafall och efter sista matchen ska jag och Emma till Matilda som har fyllt 18 år! Bra helg med innebandy, vänner och pojkvän! Puss.
 
Dessa sjukt snygga och balla skor från STYLE BY TYRA hittar ni HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0