#villhemochätamatochsovanu

 
Kan inte klockan bara bli 14.00 så att jag kan få gå hem! Denna dag har varit hur seg som helst och det känns som att jag skulle somna flera gåner. Imorse hade jag också jättesvårt att komma upp ur sängen och det gjorde ju inte lättare att min fina låg kvar i sängen och sov. Jag ville bara gå och lägga mig igen i hans famn och somna om. Ont i knät har jag också fortfarande och det blir inte bättre, blir galen på det här och läkaren sa att det inte var någon fara och att det kan ta några veckor innan det blir bra, men jag har inte tid att vänta i några veckor.. Nej denna dag känns bara allmänt blä just nu och jag vill bara hem, äta och sova lite innan det är dags för träning. Kan i alla fall glädja mig lite att det är sjukt vackert väder ute idag, trots att det är så kallt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0